úterý 7. června 2022

Tlapičky 7.6.2022

 Raport ze včerejších Tlapiček,fotky od Hanky...

Dana ušila parádní quilt 2x2m,celé růčo proquiltované a Zuzka ušila krásnou sadu podkafíček z hexagonků...



Já jsem šila také z hexagonků,to je projekt na dlouho,časem snad bude deka...

-v neděli 12.6. od 10 hodin budeme mít  na zámku mírně opožděný Mezinárodní den pletení na veřejnosti. Jinak se všude po světě i po republice bude konat v sobotu.Ale na zámku jsou v sobotu svatby a v Chudeříně je Polívková olympiáda,tak se akce posunula na neděli.Podle mě je to škoda,mohlo se to udělat někde jinde,než na zámku,ale co už.Snad to i tak bude prima akce...

-Za dva týdny v úterý 21.6. od 17hodin máme společnou večeři u grilu v Sokolovně,těším se.Je nutné nahlásit účast Hance,pokud jste to ještě neudělaly..

-pro děti do Motola máme ušít kromě polštářků i maňásky.Trochu z toho mám obavy.Kdysi jsem je šila mrňavé jen na prsty z filcu a neumím si to představit z látek pratelných na 90°C.A hlavně to není patchwork a to mě nebaví.Ale co by člověk pro ty děti neudělal,snad nějak zbastím alespoň jednu...


Žádné komentáře:

Okomentovat