úterý 10. srpna 2021

Tlapičky 10.8.2021

 Prima odpoledne v Sokolovně...

Věrka Š. a druhá Věra,Zuzka,Janička,Hanka,Evička(Hamr),Renata a já.Druhá Evička je u sestry na dovolené,ale pozdravila nás telefonicky,to bylo milé...

Hanka poslala fotky:

Zuzka šila pro vnuka.Panel jsem dostala od Aničky Poledníkové,ale pořád jsem pro něj nějak neměla využití.Zuzka si s tím poradila parádně...

A Zuzčiny titěrnosti z pidizbytků a její úžasné aplikace...
Já jsem lemovala deku,žádné menší šití do ruky jsem neměla...



 Příští Tlapičkování máme zase za týden,možná se půjdeme podívat na výstavu,vernisáž se nekoná.Ale na nádvoří je pohádka a je omezený počet lidí na akcích,tak to možná necháme na jindy.Uvidíme,co vymyslí Dáša...

Jinak na vánoční výstavu jsou definitivně vybrané houby.Každá ze svých látek,nemusí být patchworkové,knoflíčky,kraječky,mašličky-no ,vždyť to znáte,fantazii se meze nekladou...

https://cz.pinterest.com/mirkakimlova/houby/ https://cz.pinterest.com/…by/






Žádné komentáře:

Okomentovat