pondělí 16. března 2020

Pondělí 16.3.2020

Mé milé Tlapičky.
Dostala jsem včera podnět od Hanky,že by bylo fajn,kdybychom se připojily a šily roušky.Pro sebe,pro rodinu,event.někomu jako charitu...

Konzultovala jsem ,jak je to z hlediska mé ochrany před koronavirem ,a to šitá rouška žádný význam nemá...
Ale chrání to okolí,abych na lidi neprskala já a nelétaly vzduchem kapénky s kdečím...
A určitě to má velký význam výchovný(nosit při rýmě není ostuda,ale povinnost),ale také psychologický,pro dobrý pocit...
Stáhla jsem nějaká videa(na YT je toho mraky) a dvě jsem zkusmo ušila...

Jinak mi volala Renata,že bude mít zítra pro nás v Tržní otevřeno od 9-12hodin,kdybychom potřebovaly látky,tkalouny,gumičky...
Renata Bártová 603239575









Jinak éterem létají nejrůznější hoaxy o coronaviru,tak opatrně.Některé jen nemají smysl a s některými si můžete zavirovat telefon nebo počítač...

V podstatě platí :
STAY HOME,STAY SAFE !! ,to znamená nikam!! zbytečně necourat,nepodávat nikomu ruce a držet se na distanc,nákupy omezit na co nejkratší čas a co nemusíte řešit,odložte.Všechno počká...
Důkladná HYGIENA ,ale to vám nemusím připomínat...
Často a hlavně po příchodu domů nejprve umýt ruce mýdlem,alespoň tři minuty,mýt ovoce,nekýchat do vzduchu ani do ruky,nepodávat nikomu ruce,pokud máte,noste ven roušku...
Dostatek spánku,vitaminy v ovoci nebo v tabletách,probiotika(jogurty) také neuškodí...
Odpočinek a dobrá nálada určitě pomůže...

Asi se hned tak osobně nesetkáme,ale pište,volejte,posílejte fotky toho,na čem právě pracujete...

Snad jsem na nic nezapomněla,kdyžtak mi napište,neb jsem sklerotik...
Pa,Mirka





Žádné komentáře:

Okomentovat