čtvrtek 6. června 2019

Plánujeme Rozmarné patchworkové léto IV

Omlouvám se,nějak nestíhám,tak hlavně informace o nedělní akci...

Rozmarné patchworkové léto IV 
Neděle 9.6.2019
10.00-16.00
Zámek Valdštejnů

Doufám,že se nás sejde hodně a že si to pěkně užijeme...
Přineste všechno,co můžete...

Ušité výrobky na výstavu můžete přinést zítra nebo v sobotu na Zámek do Íčka do 16hodin nebo až v neděli do 8 hodin,aby byl čas na instalaci...
Pokud máte už ušité Polštářky pro radost(do Motola pro Donor),vezměte je sebou...
Doufám,že se toho sejde dost,ať si neuděláme ostudu...
Vezmu na ukázku oba patchworkové kalendáře,jen tak,pro inspiraci a možná pár časopisů?

V pátek 7.6. jsou ještě Tlapičky,téma je jasné,výstava...

Potřebujeme naplánovat nějaké dílničky pro děti a pro dospělé...
Dáša navrhovala opět babičku.Ale dala jsem Báře všechny papírové i obalené šablony,které mi zbyly,tak se mi nechce tisknout a připravovat další,ale klidně můžeme...
Myslela jsem,že by si děti mohly vycpat slepice(ještě mi zbyly od Velikonoc a výplně mám hromadu) a dospěláci by mohli zkusit polystyren a nešitý Patchwork(něco doma mám)...
Nebo látkové korále...
Nebo...
Jestli máte nějaký nápad,budu ráda,zítra to probereme...

Na posledních Tlapičkách nás bylo maličko,doufám,že zítra se nás sejde dost a hlavně,že se sejdeme v plném počtu v neděli...

Tak ještě fotky z posledních Tlapiček 24.5.2019
Zuzka s Věrkou jsou pilňuchy první kategorie...
Zuzka šije pro vnučku...




a zelenou babičku...

Věrka pokračuje na Travel Quiltu,koupila si nové látky a stále slintám nad její taškou...


Tak ten pletený svetřík je Hanky,omlouvám se,jsem sklerotik...
 Polštáře jsou také Zuzky...
A jeden futrál na mobil a Oslo Bag je Radany...








Žádné komentáře:

Okomentovat