pondělí 20. listopadu 2017

Příští Tlapičky

Ahoj děvčata,v pátek 24.11 máme náhradní Tlapičky za svátek 17.11.
Potom se sejdeme hned za týden   1.12. a v prosinci ještě 15.12....

V pátek je poslední termín pro donesení stromečků,Dáša je bude zdobit v neděli...
V pondělí bude na náměstí předvánoční jarmark a rozsvěcení stromu...
Opravuji,vernisáž výstavy stromečků " Stromečky po celý rok" na Zámku bude až ve čtvrtek 30.11. od 17.hodin......

Neměla jsem minule sebou foťák,tak nemám nafocené vaše úžasné stromky,tak jestli mi můžete poslat fotku,prosím ?

Já jsem si vzala málo látek,tak jsem si ještě dokupovala a Dáša má také něco,pokud budete potřebovat ještě látku,tak napište mně nebo se zastavte u Dáši...

Zatím alespoň fotky ode mě,přidám i vaše...



Slávka poslala fotku jejích stromků,bezva nápad...




Nějaký nápad,co budeme šít tento pátek a v pátek 1.prosince???
Pište!!!

V pátek 15.12. budeme mít Vánoce ...
Takže si připravte nějaký dárek pro kamarádky do tomboly...
Přineseme nějaké zobání a čaj,svařák,grog...
A abych nezapomněla,nějaké koledy by to chtělo :-) ,loni jsme si hezky zazpívaly...



Žádné komentáře:

Okomentovat