neděle 8. října 2017

Pátek 6.10.2017

Začíná se nám to po prázdninách pěkně rozjíždět...

Příprava na Oslo Bag...





Jarka Háková ušila a hlavně ručně proquiltovala úžasnou deku...









 Věrka začíná šít rodině druhé kolo quiltů a koupila si parádní látky...
O té tašce už ani nemluvím,to je prostě WAU...



Evička si připravuje filcové ozdoby na podzimní věnec...


Byl trochu blázinec a fotila jsem jen na začátku,tak jestli máte nějaké fotky,pošlete,prosím,prosím...

Připravily jsme si polotovar na Oslo Bag,přineste příště ukázat výsledky...
Doufám,že se vybičuju a dodělám to,jen příprava mi trvala skoro 4 hodiny,ale já jsem coura ( na rozdíl od běhen,které šijí jako blesk)...

Příští Tlapičky budou 20.10.  ...

Pořád jsme přemýšlely,jestli budeme šít nějaký společný projekt,ale většina z nás má rozešité deky a potřebujeme je dodělat,tak jsme se dohodly,že zatím si na Tlapičky budeme nosit každá nějaké ruční šití,pletení,háčkování,vyšívání ...
A doma si došijeme všechny resty :-)))
Zrovna ode mě to sedí,mám ušité dva topy,bloky z půlených čtverců v krabici a rozešitou domečkovou deku :-)))
A necháme tomu zatím volný průběh,třeba se něco natrefí...
Mám v hlavě zatím nápad,že bychom mohly uspořádat v knihovně kurz patchworku pro beřejnost,zatím je to jen nápad a nemám úplně promyšlené,jestli základy nebo jednorázovou akci,třeba šití přes papír nebo něco podobně jednoduchého,uvidí se...

Vyhlašuju soutěž,kdo vymyslí něco na vánoční stromečky,dostane odměnu :-)))
Ještě nevím jakou,ale určitě něco vymyslím ...




Žádné komentáře:

Okomentovat