pátek 5. května 2017

Tentokrát mimořádně ve čtvrtek 4.5.2017

Je vidět,že už je jaro(alespoň v kalendáři) ,chodí nás stále méně...
Začínají dovolené,zahrádky,chaloupky volají...

Sešlo se nás jen osm...
Věrka,Jana,Slávka,Evička M. (Litvínovská),Naďa,Radana,Marie a já...

Jana ušila další dvě džínové tašky...

Marie ušila úžasný TOPík,probraly jsme možnosti quiltování a vymyslely jsme...(to bude bomba ! )
S autorkou ,já bych potřebovala smazat nebo alespoň vyretušovat :-(


Věrka šije vánoční ozdoby,ale není sama,kdo je v předstihu,Dáša už minule šila velikonoční polštář ...

A Anička už má hotový polštářek na Svatomichalky :-)))

Slávka odložila polštář s kolečky a šije jiný,pozor,je to tajné !!

Já jsem si řezala obdélníčky na Charm quilt,to bude nadlouho...

A nějak jsem zapomněla,co dělala Evička,Radana a Naďa,tak jestli máte fotky...



Žádné komentáře:

Okomentovat