pátek 3. července 2015

re: Výstava litvínovského patchworkového klubu -Babí léto 2015


Plakát ještě není,ale vernisáž výstavy je 18. 8.2015 v 18 hod. v galerii ve Sklípku...
Mail od Gity:exponáty lze předat v galerii do 24. 7. (út-pá, so) Milušce Dvořákové, tel. 476 732 705, nejpozději v den instalace 15. 8. v 9 hod. ...

Ach jo,když dám stranou quilty,které už ve Sklípku visely,tak mi jich moc nových nepřibylo,mám jenom dvě nové velké deky a několik mrňavých,ale ušila jsem dost dětských dek,tak snad se mi podaří půjčit si na výstavu alespoň některé ...
Doufám,že jste toho, holky, našily mnohem víc...

A tady to začalo:
 http://www.litvinov.cz/patchwork-mirka-kimlova-vystava/gs-14480/p1=75612
 
V září to budou už čtyři roky od první schůzky našeho litvínovského klubu.Scházíme se v litvínovské knihovně každý první a třetí pátek v měsíci od 14.30 do 17.30...
Brzy po založení klubu jsme ozdobily ve Sklípku náš první stromeček a od té doby se pravidelně účastníme vánočních a velikonočních výstav ve Sklípku...
Před dvěma lety jsme společně ušily Babiččinu zahrádku (byla letos v Praze na PPM ) a minulý rok jsme si každá ušila vzorníkovou deku (doufám,že většina z nich bude viset ve Sklípku letos :-)))

Postupně jsme se naučily různé techniky .Mám doma krabici rozešitých bloků z Tlapiček,tak s tím chci něco podniknout...
Třeba něco na způsob-co jsme za ty čtyři roky našily ...

1 komentář:

  1. ty jsi tak šikovná:-)
    jsem zvědavá, kolik se podaří napůjčovat mně.....

    OdpovědětVymazat