pátek 13. února 2015

Babiččina květinová zahrádka 2013

Společný projekt 2013

Jak jsme společně šily babiččinu zahrádku :-)))
Nejdříve jsme každá ušily několik kytiček...
Použily jsme šablonu ze Švadlenky č.1. ...
Potom jsme si hrály a skládaly kytičky k sobě,několik pátků jsme je sešívaly...
potom jsme je nastehovaly na pozadí...
já jsem to celé přišila na stroji.přišila jsem na stroji stonek a lemovací proužek...
naaplikovaly jsme zbylé kytičky a lístky...
Věrka to celé ručně proquiltovala !!!,tímto se klaním...
a nakonec jsme to jedno letní páteční odpoledne olemovaly u nás na zahrádce...









Kytičky jsme skládaly na hnědé makaté látce,zkoušely jsme i zelenou(obě jsem měla doma připravené na zádíčka (k hnědému Log cabin swapu a k farmářce),nakonec jsme koupily šedou makatku u Jindřišky v Teplicích.Snad to byla dobrá volba.Zelenou látku jsme použily na zádíčka a na lemovací proužek.

 Tak jsem naši Louku vyfotografovala,poslala jsem přihlášku na PPM,přes víkend přišiju tunel a po neděli ji pošlu do Prahy.








Žádné komentáře:

Okomentovat