pondělí 15. září 2014

7.3.2014 Sruby a křivky a 21.3.2014 zajíci

Odpoledne jsme měly Tlapičky v knihovně.
Minule jsme šily křivky a Dáša nás zaúkolovala -přinesla nám látku a střih na zajíce,každá jsme si ho měla dozdobit po svém.









Já jsem se k tomu nedostala,minulý víkend jsem byla na kurzu a ve středu jsem sotva stačila připravit další díl sampleru.Poslední možnost dodat zajocha Dáše do Sklípku
mám do pátku  28.března .
Tak máme za sebou  1. Teorii
                                        2. 4-Patch a variace
                                        3. 9-Patch a variace
                                        4. Srubový patchwork a variace
                                         5.  Křivky
a tento pátek jsme šily osmicípou Le Moyne hvězdu,příště nás čeká výlet na PPM a potom Drážďanské talíře :-)))












Žádné komentáře:

Okomentovat