úterý 27. srpna 2019

Tlapičky po prázdninách...

Ahoj Tlapičky...

Srpnový termín nevyšel,sejdeme se 6.9. a 20.9. v knihovně...
Už mám absťák,moc se na vás těším...

Polštářky pro Motol se budou vybírat v Íčku od 10.-17.9.
Od 20.-28. budou vystavené na zámku v salónku,dražba je 28.9. od 17.30


Budu ráda,když se sejde hodně polštářů,ale pokud nestíháte,není třeba se hroutit,akce je dobrovolná,tak šijte jen pro radost...
Marcela nestíhá šít,má jeden vnitřek k dispozici,kdyby ještě někdo potřeboval...

Pokusila jsem se založit skupinu na FB,ale moc se mi to nedaří :-(((
Zkuste,jestli se vám podaří přihlásit,pokud nebude zájem,tak to odpískám :-)
https://www.facebook.com/groups/446699112584730/

Jinak,koupila jsem si u Macinky v Kadani bezva vatelín,použila jsem ho zatím do dětské deky,quiltovalo se to výborně...
Našla jsem ho za velkoobchodní cenu v Polytexu,ale netuším,jestli pošlou menší množství než celou roli a kolik by bylo poštovné.Máca má metr za něco přes tři stovky,už si přesně nepamatuju...
https://www.polytex.eu/produkty/batting/?fbclid=IwAR26soGDiDQyHsjmMer9q__ugzKAOnp8aQJM_-YQ3V5ITO93zPHiW3m_0dU

Krásný zbytek prázdnin,pa,Mirka 

Žádné komentáře:

Okomentovat